10 Mart 2011 Perşembe

Ebru Gündeş-Adam Olsaydin Şarkı Sözleri

www.sarkisozleri.de
Sevdim olmadi yar
Küstüm olmadi yar
Kendini aratti
Beni bulmadi yar
Şarkı Sözleri sarkisozleri.de
Düstüm aglamadin
Kac kere aradim
Bir kalemde sildin
Hic unutmadim
Şarkı Sözleri sarkisozleri.de
El dilinden bal aksa
Yine acidir
Ayrilik pamuk olsa
Yine acitir
Şarkı Sözleri sarkisozleri.de
Bende ki yürek sende
Olsa anlardin
Ben bir kadinim
Sende adam olsaydin
Şarkı Sözleri sarkisozleri.de
Kalbimden gecerken
Tutmadin elimden
Ben bana baktim
Ask ile yandim
Şarkı Sözleri sarkisozleri.de
Alacagini aldin
Kendine alistirdin
Ruhumda firtinalar
Koparip gittin yar
Şarkı Sözleri sarkisozleri.de
El dilinden bal aksa
Yine acidir
Ayrilik pamuk olsa
Yine acitir
Şarkı Sözleri sarkisozleri.de
Bende ki yürek sende
Olsa anlardin
Ben bir kadinim
Sende adam olsaydin